Chiptuning samochodów TDI TSI i TFSI

 

Chiptuning czyli podnoszenie mocy i momentu obrotowego poprzez przeprogramowanie sterownika silnika.

Wykonujemy taką usługę we wszystkich modelach Vw Audi Seat Skoda i Porsche z silnikami TDI oraz

turbo benzynowymi. We wszystkich samochodach grupy VAG wyprodukowanych po roku 2000

modyfikacje oprogramowania wykonujemy poprzez złącze diagnostyczne OBD pojazdu.

Używamy wyłącznie oryginalnych, wyprodukowanych przez renomowane firmy urządzeń do odczytu i

programowania sterowników silnika. Modyfikacje wykonane w naszym serwisie są bezpieczne dla silnika

i pozostałych podzespołów samochodu. Przyrost mocy i momentu obrotowego na skutek samej zmiany

oprogramowania sterownika silnika waha się od 10% nawet do 50% w zależności od modelu samochodu.

Jesteśmy oficjalnym partnerem (dystrybutorem) modyfikacji oprogramowania renomowanych firm tuningowych:

znanej na całym świecie Włoskiej marki MAGICMOTORSPORT oraz Polskiego lidera rynku firmy V-TECH,

Decydując się na wykonanie tuningu w naszym serwisie masz pewność, że otrzymasz modyfikację, którą

wykonali fachowcy z wieloletnim doświadczeniem, oraz że została ona dokładnie przetestowana i sprawdzona.

Nie sprzedajemy modyfikacji nieznanych autorów, które mogły by spowodować uszkodzenia samochodu.

Przestrzegamy przed takimi chiptuningami, ponieważ wielokrodnie naprawialiśmy pojazdy, w których zastosowano 

nieprofesjonalną modyfikację, nieznanych autorów, nieprzetestowaną wcześniej na innych samochodach.

Prawidłowo wykonany chiptuning nigdy nie spowoduje żadnych uszkodzeń silnika ani podzespołów samochodu.

Masz możliwość wyboru rodzaju modyfikacji w zależności od potrzeb i upodobań:

optymalna - przyrost mocy i momentu obrotowego o ok. 25% + niewielki spadek zużycia paliwa

mocna - przyrost mocy i momentu obrotowego do 40% przy nieznacznym wzroście zużycia paliwa

eko-tuning - znaczny nawet do 25% spadek zużycia paliwa bez ograniczenia mocy i osiągów samochodu

tuning indywidualny - tuning ze zmianami konstrukcyjnymi np. inna turbosprężarka wtryskiwacze itp.

Wraz z tuningiem możemy wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy czy czujniki ograniczające oraz

fabryczny ogranicznik prędkości maxymalnej samochodu czy ograniczenie maxymalnych obrotów silnika.

Można równierz w drugą stronę np ograniczyć maxymalne obroty czy prędkości na poszczególnych biegach.

Oprócz rodzaju modyfikacji można równierz wybrać jej autora: Magicmotorsport, V-tech lub TMW. 

Każdy klient otrzymuje u nas potwierdzenie oryginalności oprogramowania (certyfikat) oraz gwarancję.

Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji fabrycznej lub tej, która była w sterowniku.

Zmieniamy również oprogramowanie sterowników automatycznych skrzyń biegów (nie wszystkie modele)

tak aby można było w pełni wykorzystać zwiększony (w wyniku tuningu) moment obrotowy i moc silnika. 

Przed wykonaniem modyfikacji oprogramowania (chiptuningu) badamy sprawność silnika i podzespołów.